Запитання дитячому гематолога Дитячий Гематолог

З приводу Вашого питання чи можуть зміни в аналізах бути спровокованими прийомом перерахованих препаратів однозначної відповіді немає.

Уважно вивчивши анотації до вищеназваних препаратом Ви очевидно й самі помітили, що в ускладненнях немає згадки про зниження рівня гранулоцитів. Однак.

Що стосується Анаферона – це гомеопатичний препарат і допомагає рівно настільки, наскільки Ви в це вірите (вже вибачать мені моє висловлювання прихильники гомеопатії).

Віферон – є препаратом групи інтерферонів, які теоретично можуть викликати такий ефект (описано зниження рівня лейкоцитів при лікуванні деяких важких захворювань високими дозами інтерферонів). Проте це абсолютно не стосується Вашого випадку, так як рівень лейкоцитів в крові Вашої дитини 5,5х10 ^ 9 / л, що відпо нормі.

У даній ситуації мова може йти скоріше про перерозподіл лейкоцитів. Будучи стимулятором імунітету і надаючи, головним чином, стимуляцію на лімфоцити крові цей препарат може призводить до перерозподілу співвідношення нейтрофілів / лімфоцитів в крові з бік збільшення останніх, чим і обумовлені його імунологічні властивості. Таким чином Віферон побічно може бути причиною вищеназваних тимчасових змін.

Питання з щепленнями вирішується індивідуально з лікарем імунологом, але тільки після контролю загального аналізу крові. Який, як я вже говорив, найдоцільніше зробити не раніше ніж через 3-4 тижні.

No Video